Body & Mind

Aktuální rozvrh lekcí pro veřejnost, na kterých si se mnou můžete zacvičit:

Pravidelné:
JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA – Big One Fitness Club – PO 17.15 – 18.15 (rozvrh B1FC)
JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA – Big One Fitness Club – ÚT 10.15 – 11.15 (rozvrh B1FC)
PILATES – Big One Fitness Club – ČT 10.15 – 11.15 (rozvrh B1FC)

Výraz Body & Mind se používá pro lekce zaměřené na pomalé formy cvičení kompenzačního charakteru. Při nesprávném pohybovém režimu či jednostranné zátěži dochází k přetížení pohybového aparátu, svalovým dysbalancím (nerovnováhám) a bolestivým stavům zejména zad a kloubů, případně k riziku poškození úrazem. Správně prováděným kompenzačním cvičením je možné udržet, případně znovu získat správnou délku svalů, zabránit ochabnutí či posílit již ochablé svalové skupiny, osvojit si správné držení těla a obnovit správné pohybové stereotypy. Všechny Body & Mind lekce by měly obsahovat v různém poměru cviky protahovací, posilovací a uvolňovací.

Cvičení by se mělo stát naším každodenním návykem, stejně jako běžné hygienické úkony. Lze s ním začít v kterémkoli věku. Případné zdravotní obtíže však před návštěvou cvičebních lekcí pro veřejnost konzultujte raději se svým lékařem.


YOGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA

Zdravotní jóga zaměřená na efektivní zapojení hlubokých svalů, mobilizaci a stabilizaci páteře, zlepšení držení těla a nápravu nesprávných pohybových stereotypů. Harmonizuje pohybový aparát, protahuje a uvolňuje svaly a klouby. Učí správné dýchání, zlepšuje koncentraci, uklidňuje mysl.

PILATES

Bezpečná a efektivní metoda cvičení vhodná pro ženy i muže všech věkových kategorií. Posiluje a tvaruje svaly těla bez mohutného nárůstu svalové hmoty, zlepšuje držení těla, funkčnost, stabilitu a pohyblivost páteře a kloubů, vyrovnává svalové dysbalance, zlepšuje koordinaci, flexibilitu a rovnováhu, učí správné dýchání a správné pohybové stereotypy, pomáhá uvědomit si vlastní tělo a zlepšuje schopnost kontroly pohybů. Odbourává stres a psychické napětí, snižuje únavu, protože svaly jsou používány efektivněji a tělo spotřebovává méně energie. Důraz je kladen zejména na aktivaci hlubokých stabilizačních svalů = přípravná metoda pro jakékoli další pohybové aktivity.

TAIJI a QIGONG

TAIJI (TCHAJ-ŤI) - čínské bojové umění a QIGONG (ČCHI-KUNG) - čínské cvičení dlouhověkosti, jsou dnes v západním světě ceněné zejména pro své skvělé zdravotní účinky. Cvičení zlepšuje fyzickou kondici, koncentraci a koordinaci, propojuje pravou a levou mozkovou hemisféru, příznivě působí proti únavě, bolestem hlavy, zad a kloubů, dodává novou energii, zjemňuje vnímání a zlepšuje zdravotní stav organizmu. Pomáhá odbourávat stres, napětí a pozitivně ovlivňuje psychickou pohodu člověka. Lekce zahrnuje základní principy cvičení, uvolňovací a protahovací cviky, práci s dechem, výuku krátkých jednoduchých sestav a je vhodná pro všechny bez rozdílu věku a fyzické kondice.

Individuální cvičební lekce - zdravotní cvičení, pilates, joga, taiji a qigong

Vhodná pohybová aktivita by měla být nezbytnou součástí našeho života. Ne všichni se jí však mohou nebo chtějí věnovat na cvičebních lekcích v komerčních zařízeních, která jsou určená zejména pro větší skupiny lidí, a ve kterých není příliš možný individuální přístup zohledňující konkrétní potřeby a problémy jedince.

Nabízím možnost individuálních lekcí zdravotních cvičení pro ty z vás, kterým z jakéhokoli důvodu nevyhovují cvičení ve skupině nebo kteří hledáte individuální přístup, vytvoření cíleného cvičebního programu či možnost konzultací.

Lekce se realizují po předchozím objednání ve Vámi zvolené délce.